Namibië 18 september 2019, dag 1

18 september 2019 - Windhoek, Namibië

Gisteren door onze zoon keurig naar Schiphol gebracht en snel kunnen inchecken. Nog even Jack Plooij en Olav Mol gezien maar die gingen ergens anders naar toe (iets met Singapore of zoiets).

23.00 uur vertrokken met KLM en morgens geland in Angola, bemanning en een aantal reizigers eruit en met een nieuwe bemanning en aangevulde brandstof weer verder naar Windhoek.

Onderweg 3,5 uur gedommeld  en 3 films gezien; Aladin onze frisse blauwe prins, eindelijk de shawshank redemption en the italiaan Job.

Op Windhoek duurde de het gebeuren bij douane en koffers wat langer waarna het even zoeken was naar de vertegenwoordiger van Thompson. Veel bordjes maar geen Thompson.. Later was er gelukkig Ronnie met een bordje met mister Slutter. En met die kerel ben ik getrouwd ;)

Daarna in een zeer droog landschap 50 km met het busje naar het hotel gereden. Onderweg al een aantal dieren langs de weg gezien: groepen apen, wilde paarden, een spiesbok en zowaar parelhoenders (feels like home) :)

Safarihotel Windhoek is zoals verwacht een zesje. Gelukkig wel schoon maar verouderde kamers. We zijn na zo'n lange dag niet lang meer op. Eerst bijtanken en morgen na het ontbijt eerst de Toyota hilux ophalen incl de bijbehorende cursus woestijnrijden en banden verwisselen ( we hebben al een aantal verhalen gehoord, allemaal even spannend.) Tot zover, welterusten..

1. Dorien:
    18 september 2019
    Leuk om jullie zo te volgen!
    Ben erg benieuwd naar het vervolg van jullie reis.
  2. Bas ter Heerdt:
    20 september 2019
    Ja is probeersel. Probeer elke dag iets te schrijven en een paar foto's toe te voegen.
    Jij beterschap
    Gr Bas
  3. Bram ter Heerdt:
    18 september 2019
    Ik kreeg thuis al zon afrikaans gevoel met al die poelies
  4. Bas ter Heerdt:
    Ja echte Afrikaanse zangvogels, die parelhoenders, wel hardrock genre 😎
  5. Ingrid:
    19 september 2019
    wat leuk, ik ga jullie zeker volgen, veel plezier!!
  6. Bas ter Heerdt:
    Danki danki
  7. Wilma:
    19 september 2019
    Ben erg benieuwd naar jullie vervolg verhalen. Geniet er samen van!
  8. Bas ter Heerdt:
    20 september 2019
    Danki, doen we zeker. Jij succes de komende weken, komt zeker goed