Bali, 11-3-2020

11 maart 2020 - Kuta, Indonesië

Lucky is keurig op tijd bij ons hotel en heeft 2 gekoelde flesjes water al in de houder staan. Lekker bij 30 graden toch?

We gaan eerst naar de zoo,  die is mooi maar redelijk klein, dus was het kort bezoek. Daarna hebben we rijstvelden bij Ubud bezocht waarvan de eerste erg toeristisch was, leek meer een pretpark.  Nog wel een ginseng  koffie genoten. De 2e was beter en daar hebben we ook geluncht (pittig) en dus ook een Bintang Radler Orange en Lemon gedronken.

Was erg druk in de grote plaatsen. Naast scooters ook veel auto's.  Zwarte kentekenplaat is particulier, rood is overheid en geel is vervoer zoals taxi en bus. Taxi's zijn hier blauw.

Daarna nog een mooie waterval bezocht waar we veel trappen af en uiteraard weer op zijn gegaan.  Gelukkig was het daar maar 31 graden 😅. We zijn op terugweg naar het zuiden ook naar een orchideeën kweker geweest en daar enthousiast rondgeleid, erg mooi allemaal.  Een fles met orchideeën stekken gekocht van de gele met de stoppels die we minder in Europa hebben, projectje voor thuis..

Daarna nog de sunset op het strand bekeken. Waren ze daar met bloemen het strand aan het versieren voor een 25 jarig huwelijks koppel , wel grappig.

Na de zonsondergang heeft mr. Lucky ons weer keurig teruggebracht naar hotel Jayakarta waar we zojuist een BBQ buffet hebben gehad met live muziek.