Bali, 7-3-2020

7 maart 2020 - Nusa Lembongan, Indonesië

Gisteravond trad er een band op tijdens en na het eten. We konden verzoeknummers opgeven en dat lukte ten dele.  New York state of mind werd toch weer dat ene nummer van Billy Joel, the piano man, ook goed. Twee lupaatjes besteld aangezien we om 6.30 vertrekken en nog even met 2 Australiërs gesproken, zeer enthousiast over het land; we moeten dat toch echt ooit gaan doen!!

Onze eigen chauffeur kwam ons ophalen en leverde ons om 8.00 uur af, terwijl de boot om 10.00 uur ging 🥱😴😴, maar gelukkig was het maar 30+ graden 🥵.

Na 35 minuten waren we op Lembongan Island en werden we naar het hotel gebracht. Daar ontstond wat verwarring omdat mijn naam daar niet stond geboekt en van Cornelia wel. We zouden 2 kamers krijgen met verbinding naar elkaar, heel bijzonder... Later kwamen er 2 Nederlandse stellen aan de balie waarvan beide dames doopnaam ook Cornelia waren.., weg kamer(s) . Gelukkig had het complex ook nog een kleinschalig complex met villa's aan het strand, we kregen dus een upgrade. Heel vervelend 😉. Hier een buitendouche, tuintje, buitenwastafel en buitentoilet, een nieuwe ervaring..

Vanmiddag lekker gerelaxed,  duikje, milkshakeje en een bintangetje genomen en ondanks de schaduw vanmiddag toch verbrand,  volgende keer bij bewolkt toch maar smeren. Zonet een snorkeltoer geboekt om 9.00 uur direct na het onbijt aan het strand om per boot na mooie plekjes te gaan en onze duikbrillen op sterkte eens een keertje te gebruiken 🤓.

Voor vandaag alleen nog een keer avondeten op het programma; ik hoop echt dat ze hier rijst hebben 🤣..

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl