Namibië 29 september 2019, dag 12

29 september 2019 - Nationaal park Etosha, Namibië

Vandaag de hele dag gepland om Etosha (betekent grote witte vlakte) te bezoeken dus wij waren om 7.30 uur bij de poort en hebben ook tot 17.59 uur optimaal de tijd besteed. Hoewel we geen leeuwen en neushoorns gezien hebben een geslaagde dag.

Vroeg in de ochtend en laat in de middag stond de zon erg laag en was ons zicht minder: de zandstorm in de Namib eergisteren heeft onze voorruit behoorlijk gezandstraald, zal een nieuwe in moeten vrees ik, allemaal putjes in de ruit 🙈.

Wat we wel gezien hebben in het groenere oostelijke deel : olifanten, giraffen, oryx, springbok, kudu, hartebeesten, bijeneters, toekan, glansspreeuwen, grote trap, griel en de honingdas .

Na een hele dag rijden/driften en dieren spotten is voor vandaag de accu weer leeg. Fijne avond allen

1. Sanne:
    29 september 2019
    Heel mooie plaatjes!
  2. Bas ter Heerdt:
    30 september 2019
    Dat wel maar de mooie van de echte camera zijn te groot voor de blog dus die zie je nog.. nu alleen de telefoonfotos en stukjes van de plaatjes vd telefoon in de blog.
  3. Sanne:
    30 september 2019
    Ik kan dan alleen maar zeggen dat ik er heel benieuwd naar ben!
  4. Bas ter Heerdt:
    30 september 2019
    Je ziet ze vrijdag zeker, heb er net wel een leuke video bij kunnen zetten van de waterplaats in de westkant van Etosha, was gaaf gezien de droge vlaktes met af en toe een dier