Bali, 13-3-2020

13 maart 2020 - Kuta, Indonesië

Gisteren hebben we een rustdag gehad. Wel even Kuta in voor de souvenirs.  Allemaal dezelfde winkels waar we als prooi werden gezien, overal belaagd door de verkopers die te weinig klanten hadden.

Rest van de dag aan het zwembad doorgebracht en een Balinese massage gehad, nu kon het nog 😄

Savonds in Kuta de crispy duck besteld die volgens Lucky typisch Balinees was. Ik had bewust de pittige saus apart erbij gevraagd i.p.v. er direct doorheen. Desondanks kreeg ik toen ik de andere saus dan de sambal er op deed een hik-aanval van 10 minuten 🥵, was weer een leermoment, gelukkig had ik een grote koude Bintang binnen handbereik. Spannender is het niet meer geworden.

Wel bij de airco daar gezeten en een beetje aan het snotteren nu, is niet het handigste moment..

We zitten nu aan de pool en gaan om 13.00 uur nog een hapje eten. Om 14.20 worden we opgehaald.

Ben ook nog bezig om Serama eieren via Lucky naar Nederland te krijgen maar op dit moment zit hij nog op 3.000.000 per ei, gaat hem dus niet worden denk ik..

Inmiddels hebben we van allerlei verhalen gehoord en gelezen over de Corona impact, het kan er na 2 weken vakantie toch totaal anders uit zien, heftig allemaal.

Voor zover bekend zullen de originele vluchten via Denpasar en Jakarta gewoon  doorgaan dus als het goed is morgen weer in Nederland.

Bali was mooi, erg warm en we hebben in die 2 weken precies genoeg tijd  gehad om alles te zien en ook nog te relaxen.

Dank eenieder voor het lezen

Groeten

Bas

1. Sanne:
    13 maart 2020
    Het was ook deze keer weer leuk om de blog met jullie verhalen te volgen! 😊
  2. Bas ter Heerdt:
    Dank namens de redactie 😁
  3. Wilma:
    13 maart 2020
    Hele goeie terugreis gewenst, Bas en Conny.
    Erg leuke verhalen, lijkt me een prachtige reis en ik denk dat jullie helemaal zen weer thuiskomen na al die massages.
  4. Bas ter Heerdt:
    13 maart 2020
    Hoi Wilma, dank je en zen zijn we, heb de schouders er lekker los bij hangen 😜