Bali, 3-3-2020

3 maart 2020 - Jatiluwih, Indonesië

Na het ontbijt werden we om 10.00 uur opgehaald door Amon en zijn chauffeur. 500 scooters verder kwamen we aan bij het apenbos met daarin een verlaten tempel. Jungle-achtige sfeer met 1000 makaken, erg vermakelijk.  Daarna doorgereden naar de koninklijke tempel waar we een sarong om moesten, stond woest aantrekkelijk onder mijn roze shirt 🦧🤪🙈 . Aangezien we een beetje uitgetempeld zijn zijn we niet te lang blijven hangen en hebben we ons af laten zetten bij Tiamo, onze overnachting midden tussen de rijstvelden. Houten huis met zwembad en ook prachtig uitzicht. Ook vanaf de douche met raam zonder gordijn maar het zal savonds wel niet zo druk zijn in het rijstveld.. hoop ik...

Ff  aan het zwembad gelegen maar er kwam onweer en wat regen. Toe maar een lpk-tje gedronken op het balkon en daarna een Balinese masseuse laten komen voor een rug/schouder massage. Het is dat ik de kleine voetjes af en toe kon zien maar gevoelsmatig had het ook een Russische vent van 2 meter 10 kunnen zijn, wat een powerrrr. Alles los, hopelijk groeit het weer aan elkaar 😜

Tot zover en de groeten uit Bali ( met de klemtoon op li )